Zamieście 83  34-650 Tymbark     piotrkubatek@gmail.com     606 289 087

Nasze atuty:

Oferujemy konkurencyjne ceny umożliwiające zakup pojazdu nawet do 40% taniej (najwięcej można zyskać na jak najnowszych autach)

Zapewniamy kompleksową obsługę od wyszukania pojazdu, jego szczegółowej weryfikacji, poprzez licytację, transport, odprawę celną na dostawie pod dom lub do warsztatu kończąc.

Jeśli będziecie sobie Państwo życzyli możemy również sporządzić wycenę pojazdu przed naprawą (na potrzeby określenia wysokości akcyzy), przygotować wszystkie dokumenty i tłumaczenia do rejestracji, pomóc w opłacie akcyzy, jak również naprawić samochód na gotowo wraz z dostosowaniem pojazdu do polskich warunków (przeróbka świateł, polski język w menu i nawigacji) i przeprowadzić badanie techniczne pojazdu niezbędne do rejestracji pojazdu.

Realizujemy wysyłkę pojazdów z 6 miast w USA (Chicago, Houston, Los Angeles, Miami, New Jersey, Savannah) oraz z 4 w Kanadzie (Halifax, Montreal, Toronto i Vancouver), dzięki czemu optymalizujemy koszty transportu pojazdów zapewniając najlepsze stawki na rynku. W przypadku zakupu w Kanadzie umożliwiamy płatność bezpośrednio w CAD (dolar kanadyjski)

Zapewniamy profesjonalną weryfikację pojazdu - począwszy od oceny wizualnej przez doświadczonego blacharza, poprzez sprawdzenie w zewnętrznych bazach (włączając to Carfax, który udostępniamy Państwu bezpłatnie), a na weryfikacji stanu prawnego umożliwiającego późniejszą rejestrację i eksploatację pojazdu kończąc. Posiadamy licencje umożliwiające zakup pojazdu we wszystkich stanach oraz Kanadzie bez wyjątku

 

Import krok po kroku

Zapewniamy kompleksową obsługę, pozostawiając Państwu jedynie wskazanie preferencji dotyczących wymarzonego pojazdu, a następnie dokonanie wyboru jednego z zaproponowanych aut. Zlecając nam zakup wybranego pojazdu, nie musicie się Państwo martwić formalnościami, gdyż wszystkim zajmie się nasza firma. Od Państwa zależy czy zdecydujecie się wyłącznie na import pojazdu czy też powierzycie nam również naprawę pojazdu na gotowo wraz z dostosowaniem pojazdu do polskich warunków.

 

1) Jakiego pojazdu Państwo szukacie?

Abyśmy mogli przygotować dla Państwa propozycje samochodów do licytacji potrzebujemy informacji jaki ma być Państwa przyszły samochód. Po sprecyzowaniu wymagań dotyczących modelu, rocznika, silnika, koloru czy wyposażenia będziemy mogli przygotować propozycje licytacji. Istnieje również możliwość samodzielnego wyszukania pojazdów na www.copart.com czy www.iaai.com i podesłania nam linków do weryfikacji takich aut.

Każdy z zaproponowanych przez nas pojazdów zostanie dokładnie sprawdzony - począwszy od wnikliwej oceny zdjęć (zarówno tych dostępnych na aukcji, jak również w Google i innych serwisach) przez doświadczonego blacharza, poprzez sprawdzenie w zewnętrznych bazach (Autoastat, AutoAuctions, Autocheck oraz Carfax, który przesyłamy na maila), a na weryfikacji stanu prawnego umożliwiającego późniejszą rejestrację pojazdu w Polsce kończąc. Albowiem nie każdy sprowadzony z USA czy Kanady pojazd może zostać naprawiony, a następnie zarejestrowany w Polsce. Są określone tytuły własności (z ang. Title), które dyskwalifikują pojazd z rejestracji i eksploatacji na terenie Polski. Ponadto sprawdzamy w naszych bazach czy dany pojazd był wcześniej licytowany, czy został sprzedany, dlaczego ponownie trafił na licytację. Nasza profesjonalna pomoc pozwoli Państwu na uniknięcie zakupu auta, który uczestniczył w poważnym wypadku i został tylko powierzchownie naprawiony w celu dalszej odsprzedaży. Jednocześnie należy podkreślić, iż weryfikacja auta do licytacji jest dla Państwa bezpłatna. Gdybyście życzyli sobie Państwo przeprowadzenia dodatkowej inspekcji pojazdu na placu domu aukcyjnego przed licytacją, to również jest taka możliwość, ale wiąże się ona z dodatkową opłatą, albowiem jest realizowana przez firmę zewnętrzną.

Po wybraniu konkretnego samochodu do licytacji, ustalamy do jakiej kwoty mamy dla Państwa licytować dany pojazd. Oczywiście jesteśmy do Państwa dyspozycji i chętnie podzielimy się naszą wiedzą i doświadczeniem we wskazaniu kwoty uzasadnionej ekonomicznie, jednak ostateczna decyzja należy do Państwa. Wiele osób podchodzi do zakupu emocjonalnie, dlatego pomoc osoby z boku, która obiektywnie oceni pojazd i jego uszkodzenia będzie bardzo pomocna. Największym błędem jest "napalenie się" na dany samochód, gdyż wówczas można łatwo przelicytować pojazd, tzn. zaoferować za niego wyższą kwotę niż jest realnie wart. Po dokonaniu przez Państwa wyboru pojazdu oraz ustaleniu maksymalnej kwoty do licytacji, prześlemy Państwu orientacyjny koszt zakupu auta uwzględniający licytowaną kwotę, prowizję domu aukcyjnego, koszty transportu (lądowego w USA, frachtu morskiego oraz dostawy do Polski), jak i opłat celno-skarbowych (cło i VAT).

 

2) Umowa i wpłata kaucji.

W przypadku akceptacji wyceny, konieczne jest podpisanie umowy oraz wpłata zwrotnej kaucji w wysokości 10% ustalonej maksymalnej kwoty licytacji. Wpłata kaucji jest niezbędna, albowiem w przypadku rezygnacji Klienta po wygraniu samochodu i nie uiszczeniu wylicytowanej kwoty, dom aukcyjny naliczy nam karę w wysokości 10% wylicytowanej kwoty. W razie zakupu pojazdu kwota do zapłaty za pojazd będzie pomniejszona o wysokość kaucji, zaś W razie przegranej licytacji lub odmowy sprzedaży auta przez sprzedawcę (licytacje z ceną minimalną gdzie nie została ona osiągnięta) kaucja zostanie zwrócona Klientowi w ciągu jednego dnia roboczego lub zostanie przeznaczona na poczet kolejnych licytacji według wyboru Klienta.

 

3) Realizacja zamówienia

Po podpisaniu umowy i wpłacie kaucji składamy zlecenie licytacji do ustalonej kwoty z obowiązkiem zapłaty za wskazany przez Państwa pojazd. Klient, po założeniu sobie bezpłatnego konta na www.copart.com i/lub na www.iaai.com może obserwować przebieg licytacji online lub przedzwonić do nas w czasie jej trwania. Licytacje zaczynają się od godziny 15, a kończą po północy czasu polskiego. W przypadku wygranej na aukcji typu "pure sale" pojazd od razu staje się własnością Klienta. Jeśli pojazd zostanie wylicytowany na aukcji z ceną minimalną (minimum bid) lub wymagającej akceptacji sprzedawcy (on approval), a cena minimalna nie została osiągnięta i sprzedawca negocjuje cenę po zakończeniu licytacji, wówczas kontaktujemy się z Klientem czy akceptuje daną propozycję bądź składa własną, którą przekażemy sprzedawcy.

Po otrzymaniu informacji o wygraniu licytacji Klient otrzymuje fakturę z domu aukcyjnego oraz wycenę transportu do Niemiec wraz z danymi do wykonania przelewu (przelew w USD do USA). Bierzemy pełną odpowiedzialność za wpłacone przez Państwa środki na wskazany rachunek bankowy. Na wpłatę Klient ma dwa dni robocze, w czasie których środki powinny dotrzeć do USA. W przypadku opóźnienia, dom aukcyjny upoważniony jest do naliczenia opłat dodatkowych.

 

4) Transport pojazdu

Po dokonaniu zapłaty za pojazd, odbieramy go z placu domu aukcyjnego i przewozimy na nasz plac znajdujący się przy najbliżej ulokowanym porcie. Wówczas są wykonywane dodatkowe zdjęcia pojazdu, które przesyłamy na Państwa adres e-mail, zaś auto jest pakowane do kontenera. Po wypłynięciu statku z USA, informujemy o planowanej dacie dopłynięcia do Niemiec. Do czasu dopłynięcia pojazdu do Niemiec Klient może zdecydować czy chce dokonać odprawy celnej na siebie jako osobę fizyczną czy też na firmę (wówczas wymagany jest NIP EU oraz numer EORI).

Po dopłynięciu do portu na podstawie upoważnienia Klienta zlecamy odprawę celną (z reguły formalności w Niemczech trwają do 7 dni od rozładunku kontenera), po przeprowadzeniu której Klient otrzymuje informację o kwocie należności (10% cła i 19% VAT w przypadku osoby fizycznej bądź tylko cło w przypadku firmy) do zapłaty wraz z numerem konta. Klient może dokonać zapłaty bezpośrednio w Euro na konto agencji celnej. Po ich wpłynięciu, pojazd może zostać odebrany bezpośrednio przez Klienta lub organizujemy transport we wskazane miejsce pod dom lub do wybranego warsztatu. Opłata za transport pojazdu z Niemiec uiszczana jest przy odbiorze auta bezpośrednio kierowcy. Całość od momentu licytacji do dostawy auta trwa od 2 (wschodnie wybrzeże USA) do 4 miesięcy (zachodnie wybrzeże USA).

 

5) Prowizja za pośrednictwo w imporcie

Przed dostarczeniem pojazdu do Państwa wystawiamy fakturę lub paragon za pośrednictwo w imporcie auta i przesyłamy na Państwa adres e-mail.

 

6) Naprawa auta

Jeśli będziecie sobie Państwo życzyli, możemy również sporządzić wycenę pojazdu przed naprawą (na potrzeby określenia wysokości akcyzy), przygotować wszystkie dokumenty i tłumaczenia do rejestracji, pomóc w opłacie akcyzy, jak również dla wybranych modeli naprawić samochód na gotowo wraz z dostosowaniem pojazdu do polskich warunków (przeróbka świateł, polski język w menu i nawigacji) i przeprowadzić badanie techniczne pojazdu niezbędne do jego rejestracji. Wówczas ustalimy też wszystkie szczegóły dotyczące naprawy (czy ma być przeprowadzona na zamiennikach, częściach oryginalnych nowych czy używanych), sporządzimy kosztorys naprawy oraz określimy termin realizacji.

W przypadku dodatkowych pytań, zapraszamy do kontaktu.